Koronamanuaalin mukaan ottelu tulee pelata, jos joukkueella on käytettävissä vähintään seitsemän pelaajaa. BC Nokialla sekä Bisons Loimaalla käytettävissä koronaan sairastumisen vuoksi ainoastaan kuusi pelaajaa.
Kilpailujaos päättää myöhemmin ottelun uuden peliajan tai päättää muulla tavoin ottelun pelaamisesta.
