Korisliigassa kaksi ottelusiirtoa viikonloppuna

Lauantaina 29.1. pelattava Kouvot-BC Nokia ja sunnuntaina 30.1. pelattava Bisons-Korihait siirtyvät. Koronasta kärsivillä BC Nokialla ja Bisons Loimaalla ei ole riittävästi pelikuntoisia pelaajia.

Koronamanuaalin mukaan ottelu tulee pelata, jos joukkueella on käytettävissä vähintään seitsemän pelaajaa. BC Nokialla sekä Bisons Loimaalla käytettävissä koronaan sairastumisen vuoksi ainoastaan kuusi pelaajaa.

Kilpailujaos päättää myöhemmin ottelun uuden peliajan tai päättää muulla tavoin ottelun pelaamisesta.

Päivitetty

Kategoriat

,