Peli-Karhuille 16-vuotiaiden tyttöjen Suomen mestaruus

Kotkalainen Peli-Karhut kaatoi kotikentällään toistamiseen Helsingin NMKY:n ja päätti kauden kultamitaleihin 51-37 (28-20) -voitolla.

Näin juhlii tuoreet Suomen mestarit! Kuva: Peli-Karhut

Kotijoukkue karkasi vierailta ennen puoliaikaa, kun se karkasi kahdeksan pisteen taukojohtoon. Ero pysytteli käytännössä reilussa kymmenessä pisteessä aina päätössummeriin saakka ja näin Peli-Karhut pääsi juhlimaan liki mestaruutta liki 400-päisen kotiyleisön edessä.

Minea Nurminen (13p), Arjana Fusha (11p) ja Amanda Pirkkalainen (11p) kirjauttivat kotijoukkueesta kaksinumeroiset pisteet. Helsingin NMKY:n pistekärki oli yhdeksän pistettä heittänyt Fiona Pääskysaari.

Ottelutilastot >

Päivitetty