
Suomi johti päätösneljänneksen puolenvälin tienoilla kuutisen pistettä, mutta Liettua sai kirittyä pelin tasoihin varsinaisen peliajan päätteeksi. Jatkoaikaa ei pelattu.
– Tänään päätettiin harjoitella isolla viisikolla pelaamista. Päätös oli huono, koska Liettuan peli oli takapelaajavetoista, Suomen päävalmentaja Jussi Räikkä aloitti.
– Yleensä parempi voittaa ja huonompi häviää, tänään pelattiin tasan. Jatkoaikaa ei pelattu Liettuan pyynnöstä, ehkä he olivat tyytyväisiä tasapeliin.
Suomen 14 pelaajan kokoonpanosta kaksinumeroiset pistelukemat heittivät Nicole Ogun (11/11/6 torjuntaa) ja Eevi Seppä (20/4).
– Eevi Seppä oli toisen kerran peräkkäin joukkueen paras pelaaja ainakin hyökkäyspäässä.
> Ottelutilastot
