Bennett nimittäin sivusi ottelussa Espoon Honkaa vastaan sarjan menetysennätystä hukattuaan pelivälineen peräti 15 kertaa.
Aiemmin yhdessä Korisliiga-ottelussa pallon on 15 kertaa menettänyt Korihaita edustanut Odrell Bradley ottelussa Korihait-Aura Basket 27.1.2005.
Bennett siirtyi Porvoon Tarmon vahvuuteen tammikuun alkupuolella pelattuaan syyskauden I divisioonaa kaarinalaisen Ura Basketin riveissä. Bennett pitää edelleen hallussaan ykkössijaa divarin korintekijätilastossa huimalla 37,2 pisteen keskiarvolla.
Korisliigassa Bennett on heittänyt kolmessa pelissään keskimäärin 19,3 pistettä.
Lisätietoja: /sarjat_tulokset/korisliiga/