Ilmoittautuminen tapahtuu Lasipalatsin aukiolla klo 12.30-13.30 ja pelit polkaistaan käyntiin klo 14:00. Turnaukseen osallistuminen on täysin ilmaista ja jokaisen sarjan voittaja palkitaan K1X-tuotteilla. Turnaus pelataan 3v3-muodossa ja normaalein katukorissäännöin.
Katukoris on kuitenkin vain osa lauantain tapahtumaa, sillä luvassa on mm. drekadancea ja loistavaa musiikkia. Lisätietoja tapahtumasta:
http://www.facebook.com/home.php?#!/event.php?eid=130690930302232
