Willie Mitchell PuHu-paitaan

Keskiviikkona ensimmäisen kerran uuden valmentajansa Kari Liimon alaisuudessa esiintyvä Pussihukat on vahvistanut joukkuettaan parimetrisellä Willie Mitchellillä. 30-vuotias Mitchell saapui Suomeen tiistaina ja matkustaa PuHu-miehistössä Lahteen, jossa vantaalaiset kohtaavat Korisliiga-kierroksella Namika Lahden.

Mitchell pelasi viime kauden Argentiinan kakkosliigan Atletico Echaügessa. Tällä kaudella mies on edustanut Yhdysvaltain CBA-liigassa Minot Skyrocketsia. Argentiinassa Mitchell kirjautti keskiarvoikseen 13,0 pistettä, 6,0 levypalloa.

Euroopassa Mitchell on uransa aikana ennättänyt pelata Liettuassa ja Puolassa. Kaudella 2003-04 Mitchell edusti Liettuan pääsarjassa Neptunas Klaipedaa 19,4 pisteen ja 6,5 levypallon keskiarvoilla.

Ennen ammattilaisuraansa Mitchell ammensi koripallo-oppejaan Alabama-Birminghamin yliopistossa.

Willie Mitchellin lisäksi PuHu-miehistö kokee toisenkin muutoksen, sillä joulukuun puolessa välissä Vantaalle saapunut Antoine Knighton ei jatka ”hukkalaumassa”.

PuHu on Korisliigassa jumbona ja tavoittelee ensisijaisesti karsintasarjan välttämistä. Karsintoihin joutuu runkosarjan kaksi heikointa joukkuetta.

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/korisliiga/

Päivitetty

Kategoriat

,