Wings hävisi kahdesti Sparksille Los Angelesissa – Kuier 13 minuuttia jälkimmäisessä ottelussa

WNBA:ssa Awak Kuierin edustama Dallas Wings hävisi viikonlopun aikana kahdesti Los Angeles Sparksille. Kuier jäi ensimmäisessä ottelussa vähille minuuteille, mutta ansaitsi mukavat 13 minuuttia toisessa.

Awak Kuier ja Dallas Wings kärsivät kaksi tappiota Los Angeles Sparksille. Kuva: Ville Vuorinen.

Perjantaina pelatussa ensimmäisessä ottelussa Wings johti ottelua jo 17 pisteellä, mutta sinnikäs Sparks kiri 74-76 (42-33) -voittoon.

Sparksin parhaimmistoon lukeutuivat Nneka Ogwumike (20/7), Destanni Henderson (18/1) ja 24 sekuntia ennen loppusummeria vapaaheittoviivalta loppulukemat sinetöinyt Jordin Canada (18/1/6 syöttöä).

Wingsin pisterkärki oli 23 pisteen ja 12 levypallon tupla-tuplan kerännyt Natasha Howard.

Kuier pelasi yhden minuutin ja 31 sekuntia, joiden aikana hän tilastoi kaksi pistettä ja yhden levypallon.

> Ottelutilastot

Joukkueet kohtasivat toistamiseen sunnuntaina, jolloin Sparks oli parempi loppulukemin 83-93 (44-44). Sparks nappasi voiton viemällä päätösneljänneksen 10-22.

Sparksin ykkönen oli Nneka Ogwumike, joka rynni 27 pisteen ja 12 levypallon tupla-tuplan. Wingsiltä Arike Ogunbowale ja Crystal Dangerfield heittivät 18 pistettä naiseen.

Kuier sai peliaikaa mukavat 12 minuuttia ja 48 sekuntia, joiden aikana suomalainen keräsi nimiinsä kaksi pistettä, yhden levypallon, syötön ja riiston.

Wings on nyt sarjataulukossa kuudennella sijalla kuuden voiton ja kahdeksan tappion saldolla.

> Ottelutilastot

Päivitetty

Henkilöt

Kategoriat