Naisten Korisliigassa on kolme ottelua jäänyt pelaamatta koronan takia. Runkosarjan olisi alunperin pitänyt päättyä maanantaina 31. tammikuuta.
Aikuisten pääsarjaryhmä päätti perjantaisessa kokouksessaan siirtää jatkosarjat käynnistymään 12. helmikuuta.
