Naisten edustusjoukkueen päävalmentaja Niko Nyholm ei säästele kehuja Ristolasta puhuttaessa.
– Emman kausi oli erinomainen pelillisesti molemmissa päissä kenttää. Kauden aikana Emma otti suuria harppauksia omaan hyökkäyspelaamiseensa. Emma tuo meille myös tulevalle kaudella paljon optioita pelaamiseen urheilullisuudellaan. Emma on pelaaja, joka pystyy puolustamaan kaikkia pelipaikkoja ja olemaan monipuolinen ratkaisija hyökkäyksessä, se on kullan arvoista meidän ohjelmalle, innolla odotan millaisia harppauksia hän ottaa ensi kaudella.
Ristola kuvailee mennyttä kautta onnistuneeksi, vaikka parannettavaakin jäi. Tulevaankin ovat tavoitteet selvillä:
– Viime kaudella otin henkilökohtaisesti isoa steppejä eteenpäin pelaajana. Onnistumisten myötä myös vastuu joukkueessa kasvoi ja olen tyytyväinen viime kauteen. Neljänneksi jääminen jäi sen sijaan harmittamaan, ja ensi kaudella tavoitteena on mitali. Joukkueeseen tulee uusia pelaajia, joiden uskon vahvistavan meidän peliä ja tuovan uutta intoa kentälle.
