Pohjois-Haagan yhteiskoulun tyttöjen HBA joukue pelasi viikonloppuna Superfinaalissa

Pohjois-Haagan yhteiskoulun HBA-ryhmä pelasi viikonloppuna tyttöjen U17 sarjan Suoerfinaalissa Vilnassa, Liettuassa. Viidestä pelistä joukkue saalisti yhden voiton jolla joukkue sijoittui koko sarjan kuudenneksi.

Kaksi poikien suomalaisjoukkuetta osallistui Biddy-turnaukseen New Orleansissa.
PHYK:n joukkue nappasi voiton Liettuan alle 17-vuotiaiden maajoukkueesta, joka sijoittui turnauksessa hopealle. PHYK pelasi tiukat pelit Tanskalaista BMS:ää ja Venäläistä Spartakia vastaan. Tällä kertaa Riga Ridzenen ja Minskin joukkueet osoittautuivat tällä kertaa selkeästi paremmiksi.

Päivitetty