Lasten ja nuorten liikuntaseminaari Nokialla 21.1.2011

BC Nokia järjestää yhteistyössä Nokian Pyryn kanssa lasten ja nuorten liikuntaseminaarin lauantaina 21.1.2011. Tilaisuudessa esiintyvät Henrik Dettmann, Ari Hjelm, Mika Saarinen, Kari Ahonen, Venla Koivula ja Jorma Pokkinen.

Seminaarissa pureudutaan mielenkiintoisiin aiheisiin.

– Pyrimme hyvin konkreettisiin asioihin. Kuinka monta kertaa viikossa pitää harjoitella? Saako valmentaja huutaa? Pitäisikö vanhempien pysyä poissa harjoitustilanteista? Milloin pitää valita päälaji?, luettelee seminaarin puuhamiehiin kuuluva Kimmo Olli esimerkkejä Nokian Uutisissa.

– Tärkein kysymys on kuitenkin tämä: miten saamme lapset liikkumaan? Se esitetään seminaarin ensimmäisessä erässä. Toisessa erä keskitymme valmennukseen, Olli täsmentää.

Seminaarin hinta on 25 €/osallistuja.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset: BC Nokian nettisivut

Päivitetty