Ricoh-turnaus XIII: ilmoittautuminen jo käynnissä!

Vantaalainen koripalloseura PuHu Juniorit järjestää jälleen Ricoh-turnauksen tammikuussa 2012. Viime vuonna ennätykselliset 245 joukkuetta kerännyt turnaus avasi ilmoittautumisen vuoden 2012 turnaukseen viikolla 44. Ensimmäisen viikonlopun aikana turnaukseen ilmoittautui yli 100 joukkuetta, joten odotettavissa on jälleen mittava koripallotapahtuma!

Vuoden 2012 turnaus on järjestyksessään 13:s. Ricoh-turnaus pelataan Vantaalla 27.-29.1.2012. Turnaukseen ilmoittautumisten toivotaan tänäkin vuonna tapahtuvan ajoissa, jotta joukkue varmistaa pääsyn mukaan. Lisäksi koulujen majoitusluokkia on turnauksessa rajallinen määrä. Kaikki sarjat joudutaan alustavasti sulkemaan 12 ilmoittautuneen joukkueen jälkeen.

Viimevuotiseen tapaan Ricoh-turnauksessa pelataan myös SGN Unified -sarja, johon osallistuu kehitysvammaisia ja vammattomia nuoria.

Ricoh-turnauksen pääpaikkana toimii jälleen Energia Areena. Otteluita pelataan Areenan lisäksi Länsi- ja Keski-Vantaan kouluilla. Uusina pelipaikkoina turnauksessa toimii myös Tikkurilan lukio ja tänä syksynä valmistunut Kanniston koulu Marja-Vantaalla.

Sarjat tytöille ja pojille

  • B-juniorit (Kilpa/Chal)
  • C-Juniorit 98 (Kilpa/Chal)
  • C-Juniorit 99 (Kilpa/Chal)
  • Mini 00 (Kilpa/Chal)
  • Mini 01 (Kilpa/Chal)
  • Mikro 02 (Kilpa)
  • Mikro 03 (Kilpa)
  • Supersarja 04-05 (tytöt ja pojat)


Turnaukseen ilmoittautuminen on parhaillaan käynnissä! Joukkueen ilmoittaminen maksaa 120€, josta tulee Turnauspalvelun kautta lasku sähköpostitse.

Kisapassit

  • A-kisapassi 80 € (sisältää majoituksen, ruokailun, kuljetukset)
  • B-Kisapassi 35 € (sisältää osallistumisen)
  • V-Valmentajapassi 50 € (sisältää ruokailun ja majoituksen) – Huom! Max 3kpl per joukkue.
     

Ilmoittautuminen: Turnauspalvelun ilmoittautumislomake

Lisätietoa: Turnauksen nettisivut