Pelaajien ilmoittaminen All Star –leiritykseen 2011-12 on käynnistynyt

Tulevaisuuden maajoukkuetoimintaa varten pelaajapotentiaalia kartoittava All Star –leiritys käynnistyy vuonna 1997 ja sitä myöhemmin syntyneiden ikäluokan osalta ensi kesäkuussa. Seuravalmentajille on jo avattu mahdollisuus ilmoittaa leiritykseen pelaajia.

Matka Suomi-paitaan käynnistyy All Star -leirityksestä, seuraavaksi kartoitetaan vuonna 1997 ja myöhemmin syntyneiden ikäluokkia.

All Star -leiritykseen pyrkivän pelaajan on läpäistävä seuraharjoituksissaan esitestit, joihin kuuluu taito-, kestävyys, liikkuvuus- sekä lihaskunto-osuudet. Esitesteillä luodaan paitsi All Stars -leiritykselle selkeät standardit, myös autetaan pelaajia ymmärtämään minkälaista peruskuntoa ja -osaamista heiltä odotetaan.

Seuravalmentajien mahdollisuus ilmoittaa pelaajia sulkeutuu 17.4. Sitä seuraa maajoukkuevalmentajien pelaajatarkkailujakso. Kesäkuun 6.-9. päivinä Vierumäellä järjestettävälle ensimmäiselle All Star –leirille pelaajat kutsutaan toukokuun alussa.

Toinen All Star –leiri järjestetään heinäkuun lopussa ja jatkuu joulu- sekä tammikuussa. Leirien perusteella valitaan alle 15-vuotiaiden maajoukkueryhmään vuodelle 2012.

Lisätiedot: Ilmoita pelaaja All Star –leiritykseen

Lisätiedot: All Star -kartoitusohjelma

Päivitetty