Ilmoittautuminen Eteläisen alueen erotuomariksi kaudelle 2010-2011

Jokaisen erotuomarin on rekisteröidyttävä erotuomariksi kaudelle 2010–11. Vain rekisteröitymällä voi saada nimettyjä otteluita vihellettäväkseen sekä saa jatkossa kaiken tiedon erotuomaritoiminnasta.

Oman aktiivisuutensa voi itse määrittää myöhemmin ohjelmassa. Ilmoittautuminen ei siis sido erotuomaria vielä mihinkään. Jos harkitset erotuomarina toimimista kaudella 2010-2011, niin ilmoittaudu nyt.

Erotuomarin tulee rekisteröityä mahdollisimman pian, sillä osa sarjoista käynnistyy jo syyskuussa. Rekisteröidyttyään erotuomari saa sähköpostitse toimintaohjeet kauden menettelystä sekä nimeämisohjelman käytöstä.

Mikäli olit edellisellä kaudella erotuomari ja sinulla on Basket hotelli tunnukset, niin kirjaudu sisään ja aktivoi itsesi tämän kauden erotuomariksi.

Ohjelmassa erotuomari voi vaikuttaa muun muassa:

  • ottelumääriin (per/viikonloppu)
  • ikäluokkiin joita haluaa viheltää
  • paikkakuntaa, jossa haluaa toimia (esim. lähellä kotia)
  • tietyn joukkueiden pelejä

Ilmoittautumaan pääset tästä.

Lisätietoja: Heikki Venhola heikki.venhola@kapo.net tai 050-326 3062.

Päivitetty

Kategoriat