Holme ja Lind sopivat KTP-jatkosta

Kuluvalle kaudelle KTP-Basketin Korisliigassa pelaavaan joukkueeseen Porvoon Tarmosta siirtyneet Mikael Holme ja Ville-Pertti Lind edustavat kotkalaisseuraa myös kaudella 2010-11. Lindin kohdalla osapuolet käyttivät sopimusoption, kun Holme puolestaan teki uuden, vuoden pituisen jatkosopimuksen.

Mikael Holme (kuvassa) ja Ville-Pertti Lind pelaavat KTP-Basketin paidassa myös 2010-11. Kuva: Francois Perthuis.

KTP-Basketin puheenjohtaja Jyrki Lindströmillä on ainoastaan hyvää sanottavaa jatkostaan sopineesta kaksikosta.

– He suhtautuvat pelaamiseen ammattimaisesti ja näyttävät siten erinomaista esimerkkiä nuoremmille pelaajille, Lindström kehuu.

Helsingin NMKY:n kasvatti Holme on pelannut tällä kaudella keskimäärin 25,2 minuuttia ottelua kohden pistekeskiarvolla 9,3.

Säynätsalon Riennossa korisoppinsa saaneen KTP-kapteeni Lindin keskiarvot ovat 13,4 minuuttia ja 3,8 pistettä.

Lisätiedot: KTP-Basketin nettisivut

Päivitetty