KaU-Basket luopuu paikastaan miesten I divisioonassa

Korisliigasta kauden päätteeksi tippuneen Team Componentan taustaorganisaatio KaU-Basket ry. on ilmoittanut luopuvansa paikastaan miesten I divisioonassa.

KaU-Basket ry.:n puheenjohtaja Seppo Meri kertoo, että sarjapaikasta luopumisen taustalla ovat taloudelliset syyt.

KaU-Basketin jättämä joukkuepaikka miesten I divisioonassa täytetään kaksiosaisella jatkokarsintaottelulla Namika Lahden ja Säynätsalon Riennon kesken. Lahti ja SäyRi päätyivät viime kevään divisioonakarsinnoissa lohkojensa kolmansiksi.

Ensimmäinen karsintaottelu pelataan aikataululla 4.-6.7. Lahdessa, toinen osaottelu 12.-14.7. Jyväskylässä. Yhteistuloksen perusteella parempi joukkue pelaa miesten I divisioonassa kaudella 2009/10.

Päivitetty

Kategoriat