Päihteettömyyden edistäminen nuorten harrastustoiminnassa -seminaari

Muistatko vielä Päihteetön pelikenttä – projektin (2001–2003)? Toiminnan tavoitteena oli järjestövetoisesti edistää päihteettömyyttä alle 18-vuotiaiden liikunta- ja urheilutoiminnassa.

Onko nuorten maailma muuttunut viidessä vuodessa? Mikä on tilanne muissa kuin urheiluharrastuksissa?

Tule hakemaan tietoa sekä keskustelemaan ja ideoimaan, miten voisimme yhdessä edistää päihteettömyyttä nuorten organisoidussa harrastustoiminnassa vuonna 2009.

A-klinikkasäätiö, Alkoholiohjelma, Myllyhoitoyhdistys, Nuori Suomi, Raittiuden Ystävät sekä Terveys ry järjestävät aiheesta seminaarin torstaina 2.4.2009 klo 12–16 SLU-talossa (Radiokatu 20, Helsinki). Mukaan kutsutaan kaikki nuorten liikunta- sekä muussa harrastustoiminnassa mukana toimivat aikuiset. Tilaisuus on maksuton. Merkitse seminaari jo kalenteriisi. Tarkempi ohjelma julkaistaan helmi-maaliskuun vaihteessa 2009, mutta halutessasi voit ilmoittautua jo nyt.

Tervetuloa mukaan sekä vanhat Päihteetön pelikenttä –pelaajat että uudet aiheesta kiinnostuneet toimijat!

Lisätietoja seminaarista:

· Eija Alaja, Nuori Suomi ry, eija.alaja@nuorisuomi.fi

· Leena Sipinen, Terveys ry, leena.sipinen@terveysry.fi

Ilmoittautumiset :http://www.terveysry.fi/

Päivitetty

Kategoriat