20. Namika-turnaus Tampereella 10.-11.5.2008

Perinteinen toukokuun 10.-11. päivä pelattava Namika-turnaus on avoin kaikille seuroille. Lisäksi NMKY:n joukkueet ratkovat Suomen NMKY:n Urheiluliiton mestaruudet. Vuosittain turnaukseen on osallistunut noin 600 lasta ja nuorta. Turnaukseen voivat osallistua tytöt ja pojat A-, B-, C-, Mini- ja Mikrojoukkueissa. Ilmoittautuminen tapahtuu 23.4. mennessä

Sarjat

A- tytöt ja pojat 89-91 syntyneet
B- tytöt ja pojat 92-93 syntyneet
C-94 tytöt ja pojat 94 syntyneet
C-95 tytöt ja pojat 95 syntyneet
Minit 96-97 syntyneet
Mikrot 98- ja myöhemmin syntyneet

Järjestäjällä oikeus C-junioreissa yhdistää sarjat jos tarvittavaa määrää joukkueita ei ilmoittaudu.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tulee suorittaa 23.04.2008 mennessä.

Joukkuemaksu

Joukkuemaksu on 70 euroa. Joukkuemaksu on maksettava 23.04.2008 mennessä.

Kisapassit

A-kisapassin hintaan 50 euroa sisältyy osallistuminen turnaukseen, koulumajoitus sekä ruokailut. B-kisapassin hintaan 20 euroa sisältyy osallistuminen turnaukseen, lauantai lounas.
Vanhempien passin hintaan 25 euroa sisältyy koulumajoitus sekä ruokailut. Kisapassit on maksettava 23.04.2008 mennessä tilille TaNMKY:n Urheilijat/Koripallo, TSOP 573103-483851.

Erotuomarimaksu

Joukkueen on tuotava mukanaan erotuomari, joka on valmis tuomitsemaan 6 ottelua tai maksettava 30 euron tuomarimaksu ilmoittautumiseen yhteydessä.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen

http://www.tanmky.fi/urheilu/koripallo/turnaus/index.php

Lisätietoja: http://www.tanmky.fi/urheilu/koripallo/turnaus/index.php

Päivitetty