3 vs. 3 YMCA-Cup 2007 pelataan 29.12.

Helsingin NMKY järjestää jo perinteeksi muodostuneen vauhdikkaan YMCA-Cupin 29.12. koripalloilijoille taitoihin ja seuraan katsomatta. Päivän aikana Malmilla pelataan kolme vastaan kolme turnaus liiton katukorissääntöjen mukaisesti, maustettuna iloisella ja rennolla meiningillä. Ilmoittautuminen on avattu.

Tänä vuonna menossa mukana myös Yökoripallo www.yokoripallo.fi ja hotshot- heittopeli. Turnauksen aikana fiilistä nostattaa myös muut heittoskabat ja tietenkin taustalla soiva loistava musiikki.

Uutuutena tänä vuonna toimistosarja. Helsingin NMKY:n koristoimisto haastaa eri seurojen toimistontyöntekijät turnausmittelöihin. Nyt selvitetään millä toimistolla korista oikeasti osataan tehdä.

Turnaus järjestetään Liiketalousopisto Helsinki-Malmilla (Hietakummuntie 1) lauantaina 29.12.2007.

Aikuiset: kello 18-20.30

Juniorit: kello 11-17.30

SARJAT:

Miehet:

– kilpa (SM – III div.)

– kunto (IVD & siitä alaspäin)

Naiset:

– kilpa (SM – IID)

– kunto (III div. & alaspäin)

Toimistosarja (kutsusarja!)

Seniorit joko kilpa- tai kuntosarjoihin halujensa mukaan.

Juniorit (tytöt/pojat):

– 89 ja myöhemmin syntyneet

– 92 ja myöhemmin syntyneet

– 94 ja myöhemmin syntyneet

– 96 ja myöhemmin syntyneet

– 98 ja myöhemmin syntyneet

Hinnat: Aikuiset 60€, juniorit 40€

Lisätietoja ja ilmoittautumislomakkeeseen:

http://koripallo.hnmky.fi/toiminta/ymca-cup-3-3

Lisätietoja: http://koripallo.hnmky.fi/toiminta/ymca-cup-3-3

Päivitetty