Nuoren urheilijan ravinto ja lääkitys, ilta valmentajille 28.8.

Riittävä ja monipuolinen ravinto edistää nuoren urheilijan yleistä hyvinvointia sekä suorituskykyä. Kovan harjoittelun ja levon ohella terveellisen ravinnon merkitys urheilijan kehittymiselle on kiistaton.

Urheilijan puolestaan sairastuessa, asiaankuuluva lääkitys edesauttaa tervehtymistä ja mahdollistaa urheiluharrastuksen tai – uran jatkumisen.

Aika: 28.8. klo 18.00–20.00 (kahvitus alkaen klo 17.30)

Paikka: Hotelli Arthurin juhlasali (Vuorikatu 17 Helsinki)

Asiantuntijapuheenvuorot:

Olympiakomitean ylilääkäri Tommi Vasankari:

Nuoren urheilijan ravinto ja valmentajan vastuu

Proviisori-opiskelija Anna Ikonen:

Nuoren urheilijan järkevä lääkkeiden käyttö

Ilmoittautumiset viimeistään 22.8. osoitteeseen tessa.lankinen@hnmky.fi tai 050- 504 4497

TERVETULOA!

HNMKY:N Ryhmässä Päihteettä -projekti

Tessa Lankinen & Anna Järvimäki

Päivitetty

Kategoriat