Urheilijan puolestaan sairastuessa, asiaankuuluva lääkitys edesauttaa tervehtymistä ja mahdollistaa urheiluharrastuksen tai – uran jatkumisen.
Aika: 28.8. klo 18.00–20.00 (kahvitus alkaen klo 17.30)
Paikka: Hotelli Arthurin juhlasali (Vuorikatu 17 Helsinki)
Asiantuntijapuheenvuorot:
Olympiakomitean ylilääkäri Tommi Vasankari:
Nuoren urheilijan ravinto ja valmentajan vastuu
Proviisori-opiskelija Anna Ikonen:
Nuoren urheilijan järkevä lääkkeiden käyttö
Ilmoittautumiset viimeistään 22.8. osoitteeseen tessa.lankinen@hnmky.fi tai 050- 504 4497
TERVETULOA!
HNMKY:N Ryhmässä Päihteettä -projekti
Tessa Lankinen & Anna Järvimäki