EBT:n naisten ja AB-tyttöjen kesäharjoittelu alkaa

Espoo Basket Teamin naisten edustusjoukkue pelaa tulevalla kaudella 1. divisioonaa tavoitteenaan nousta kahdessa vuodessa SM-sarjaan. A- ja B-tytöt tavoittelevat ensi kaudella SM-sarjapaikkoja karsintojen kautta.

Espoo Basket Team tavoittelee jälleen tulevaisuudessa naisten SM-sarjapaikkaa.


Naisten ja A-tyttöjen edustusjoukkueet harjoittelevat yhtenä ryhmänä. Kesäharjoittelu alkaa seuraavilla harjoituksilla

  • TI 14.5. B-tytöt klo 18.30-20.30 Kaitaa, Iivisniementie 1
  • KE 15.5. Naiset/A-tytöt klo 18.00-20.15 Espoonlahden halli, Rehtorintie 11


Mikäli harjoitteleminen ja pelaaminen EBT:n väreissä kiinnostaa, voi olla yhteydessä joukkueiden päävalmentajiin sähköpostilla tai puhelimitse:

  • A-ikäiset ja vanhemmat: niko.hellman@ebt.fi, puh. 044 528 6206
  • B-ikäiset: anu.hausen@siuntio.fi, puh. 050 346 5300
     

Lue myös uutinen EBT:n sivuilta http://www.ebt.fi/?x146332=1211644

Päivitetty