Eteläisen alueen sarjailmoittautuminen kevään sarjoihin on avattu. Vain uudet joukkueet ilmoittautuvat sarjaan BasketHotellin kautta!
Sarjailmoittautuminen on auki 7.12.2011 asti, jonka jälkeen kevään sarjat tehdään. Sarjailmoittautumiseen pääset osoitteessa
http://www.basket.fi/asiakaspalvelu/sarjatoiminta/sarjailmoittautuminen/
I divisiooniin ei voi ilmoittautua paitsi 2003-tyttöjen sarjassa, jossa on ollut vain yksi divisioona syksyllä.
Mikäli joukkue haluaa vaihtaa divisioonaa, ilmoita siitä sarjavastaavalle 7.12.2011 mennessä. Tällöin ei siis tarvitse tehdä uutta BasketHotel-ilmoittautumista.
Mikäli joukkue pysyy samassa divisioonassa kuin syksyllä, ei tarvitse tehdä mitään ilmoitusta.
Sarjavastaavien tiedot; https://basket.fi/site/assets/files/8582927/Etelän+sarjavastaavat+2011-12.pdf
Mikäli BasketHotellista tai tunnuksista on kysyttävää, voi olla yhteydessä kenttäpäällikkö Tiina Karvoseen tiina@basket.fi. Sarjan asioissa on aina oltava pääasiallisesti sarjavastaavaan yhteydessä.
2003-syntyneiden tyttöjen ja poikien sarjasta puuttuu sarjavastaava. Ilmoittaudu iloiseen sarjavastaavien joukkoon tiina@basket.fi!
