HNMKY:n katukoristapahtumassa kinkku sulaa!

Kerää oma joukkue sulattelemaan kinkkua katukoriksen ja iloisen fiiliksen parissa 30.12.2005 Malmin Palloiluhallissa.

Tule mukaan pelaamaan katukorista talvella! Helsingin NMKY järjestää mahdollisuuden kinkun sulatteluun heti joulun jälkeen kaikille koripalloilijoille taitoihin ja seuraan katsomatta. Ottelut pelataan Koripalloliiton katukorissääntöjen mukaisesti, maustettuna iloisella ja rennolla meiningillä.

Turnaus järjestetään Malmin Palloiluhallilla (Siemenkuja 3) helsingissä perjantaina 30.12.2005. Nuoret pelaavat jo päivällä klo 12:00-17:00 ja illan pelit ovat aikuisia varten klo 17.30-21.30.

Miehet *:    Naiset:
¤ pro (SM-sarja & alaspäin) ¤ pro (SM-sarja & alaspäin)
¤ kilpa (III div. & alaspäin) ¤ kilpa (III div. & alaspäin)
¤ kunto (ei lisenssipelaajat) ¤ kunto (ei lisenssipelaajat)
 
Pojat*:   Tytöt:
¤ 1987 ja myöh. syntyneet ¤ 1987 ja myöh. syntyneet
¤ 1990 ja myöh. syntyneet ¤ 1990 ja myöh. syntyneet
¤ 1992 ja myöh. syntyneet ¤ 1992 ja myöh. syntyneet
¤ 1994 ja myöh. syntyneet ¤ 1994 ja myöh. syntyneet

* miesten ja poikien sarjoissa sekajoukkueet sallittuja

ILMOITTAUTUMISET 27.12. mennessä sähköpostilla: Juha Liila (juha.liila@hnmky.fi). Ilmoita: sarja, joukkueen nimi, yhdyshenkilö, e-mail ja puhelinnumero.

MAKSU 27.12 mennessä tilille: Sampo 800013-658656 HNMKY Urheilijat

Maksu sisältää min. 3 peliä/joukkue, suut makeaksi & varmasti iloisen meiningin! Maksaessasi kirjoita viestiosaan: YMCA-Cup, joukkueen nimi ja sarja. Tosite maksusta on otettava mukaan turnaukseen. Jos tositetta ei ole mukana, eikä maksua ole maksettu etukäteen, järjestäjä ei ole velvollinen ottamaan joukkuetta mukaan turnaukseen. Pelioikeus siis ainoastaan kuittia vastaan!

Ilmoittautumisajan umpeuduttua järjestäjä ei ole velvollinen palauttamaan turnausmaksua ilman lääkärin todistusta.

Hinta:   jälki-ilmoittaututuneet
Juniorit 30 €/joukkue    40 €/joukkue
Aikuiset 50 €/joukkue 60 €/joukkue

LISÄINFOA:

Päivitetty