Katukorista talvella!

Nyt pääsee pelaamaan katukorista talvellakin. Helsingin NMKY järjestää
mahdollisuuden kinkun sulatteluun heti joulun jälkeen, kun 3-3 YMCA-Cup
pelataan lauantaina 27.12.03 Töölön kisahallissa, Kampin palloiluhallissa ja
Vuorikadun palloiluhallissa. Sarjoja järjestetään niin junioreille
ikäluokittain, kuin aikuisillekin tasoryhmittäin.

Ottelut pelataan liiton katukorissääntöjen mukaisesti. Jokaiselle joukkueelle taataan vähintään 4 ottelua. Osallistumismaksut joukkueittain niin, että aikuisten maksu on 60€ ja junioreiden 50€. Osallistumismaksu sisältää myös T-paidan (joukkueissa max 4 pelaajaa). Ilmoittautumiset sunnuntaihin 14.12 mennessä. Jokaiseen sarjaan ensimmäisenä ilmoittautuneelle joukkueelle yllätyspalkinnot.

Lisätietoja HNMKY:n kotisivuilta www.hnmky.fi/koripallo tai tästä linkistä.

Päivitetty