Lappeenrannan kaupunki palkitsi Catzin

Lappeenrannan kaupunki palkitsi torstaina pidetyssä mitalikahvitilaisuudessa viidennen kerran peräkkäin Naisten Korisliigan mestaruuden voittaneen Catzin kaupungin toimesta 5 000 euron arvoisesti.

Lappeenrannan kaupunki huomioi tuoretta Suomen mestaria. Kuva: Kai Kilappa.

Catzin lisäksi Lappeenrannan kaupungin huomionosoituksen sai Suomen mestaruuden niin ikään voittanut salibandyjoukkue NST Naiset.

Lappeenrannan kaupunki palkitsee vuosittain menestyneitä lappeenrantalaisia seuroja, yhteisöjä tai henkilöitä. Kaupunki huomioi menestyksen yleisen sarjan urheilukilpailuissa ja vammaisurheilussa, kulttuurin alalla ja muissa yleisen sarjan kilpailuissa tai tapahtumissa.

– Lappeenrannassa etenkin naisten joukkueurheilu on korkealla tasolla. Monissakaan suurissa kaupungeissa ei löydy samaa määrää SM-tason joukkueita. Tämä varmasti lisää Lappeenrannan näkyvyyttä Suomessa, kaupunginjohtaja Kimmo Jarva kehui.

Päivitetty