Naisten Korisliigan jatkosarjojen aloitus siirtyy

Jatkosarjojen piti käynnistyä 5. helmikuuta, mutta koronan takia tehtyjen ottelusiirtojen takia jatkosarjat pyörähtävät käyntiin 12. helmikuuta.

Naisten Korisliigassa on kolme ottelua jäänyt pelaamatta koronan takia. Runkosarjan olisi alunperin pitänyt päättyä maanantaina 31. tammikuuta.

Aikuisten pääsarjaryhmä päätti perjantaisessa kokouksessaan siirtää jatkosarjat käynnistymään 12. helmikuuta.

Päivitetty