Ricoh-turnaus 2012 järjestetään 27.-29.1.2012

Vantaalainen PuHu Juniorit järjestää tämän vuoden Ricoh-turnauksen perjantain ja sunnuntain välisenä aikana 27.-29.1.2012. Turnaus ilmoitettiin alun perin järjestettäväksi viikkoa aiemmin, mutta Presidentinvaalien 1. kierroksen johdosta valtaosa saleista toimii silloin äänestyspaikkana, joten turnaus siirretään viikolla eteenpäin.

Vuoden 2012 turnaus on järjestyksessään 13. PuHu:n järjestämä koripalloturnaus. Viime vuonna Ricoh-turnaus keräsi ennätyksellisesti 245 joukkuetta ja lähemmäs 3000 pelaajaa. Turnaukseen ilmoittautuminen avataan loka-marraskuun vaihteessa, jolloin muun muassa pelattavat sarjat julkaistaan.

Turnaukseen ilmoittautumisten toivotaan tänäkin vuonna tapahtuvan ajoissa, jotta joukkue varmistaa pääsyn mukaan. Useimmat sarjat joudutaan sulkemaan 12 ilmoittautuneen joukkueen jälkeen.

Lisätietoa: Ricoh-turnauksen verkkosivut