Susijengin takamiehen tontilla operoiva Ahonen kertoo joukkueen olevan valmiina huomiseen kamppailuun, jossa vastaan asettuu Serbia ja panoksena ottelussa on puolivälieräpaikka.
– Serbialla on erittäin kova joukkue. Olemme käyneet läpi heidän peliään tänään ja olemme valmiina sunnuntaina, kun pallo nousee ilmaan, Ahonen kertoo.
– Huomenna nähdään energinen Susijengi kentällä. Melkein tuntuu, että peli voisi olla jo tänään, mies naurahtaa.
Katso koko Roope Ahosen videohaastattelu
Alkulohkon viimeisestä ottelusta sivussa ollut Wilson on samoilla linjoilla Ahosen kanssa.
– Serbia pelaa hyvää koripalloa korkealla intensiteetillä. Meidän täytyy vain tehdä parhaamme ja yllättää ennakkosuosikki.
