Vuoden ensimmäiset kaksi All Star -leiriä järjestetään kesä-syyskuussa. Leireille valitaan seuravalmentajien avustuksella 60-80 pelaajaa sekä poikien että tyttöjen kartoitusryhmään. Kolmas All Star -leiri on itsenäisyyspäivänä, jolloin pelaajavahvuus on sekä pojissa että tytöissä noin 40.
Tammi-helmikuun vaihteen viimeiseltä All Stars -leiriltä (30 pelaajaa) valitaan pelaajat toukokuussa käynnistyvään 15-vuotiaiden maajoukkueohjelmaan, joka on ns. sisääntulomaajoukkue.
All Star -leiritykseen pyrkivän pelaajan on läpäistävä seuraharjoituksissaan esitestit, joihin kuuluu taito-, kestävyys, liikkuvuus- sekä lihaskunto-osuudet. Tulokset ilmoitetaan pelaajailmoituksen yhteydessä.
Esitestien suorittamisohjeet tästä.
Ilmoittautumisaika päättyy 16.4.2010 ja ilmoittautuminen koskee koko vuoden leiritystä.
