Susijengi teki ensiesiintymisensä Nokia Arenan hulppeissa puitteissa viime elokuussa, jolloin se päihitti MM-karsintaottelussa Israelin 11 554 katsojan edessä huiman karnevaalin päätteeksi. Voitto oli siivittämässä Susijengiä kohti MM-kisoja.
Nokia Arena tulee toimimaan Susijengin kotiluolana vuoden 2025 EM-alkulohkossa, kun Suomi isännöi yhtä EM-kisojen alkulohkoista.
Hanki nyt ja tule ulvomaan Susijengin kohti Aasian MM-parketteja.
