Suomen Koripalloliiton kevätliittokokous järjestetään etänä 24.4.

Koronatilanteen vuoksi Suomen Koripalloliiton kevätliittokokous järjestetään etäkokouksena Koripalloliiton toimistolla lauantaina 24.4. klo 10. Liittokokouksen jälkeen samana päivänä järjestetään seurajohtajien seminaari klo 14 alkaen.

Koronatilanteen vuoksi Suomen Koripalloliiton kevätliittokokous järjestetään etäkokouksena perustuen lakiin väliaikaisesta poikkeamisesta osakeyhtiölaista, asunto-osakeyhtiölaista, osuuskuntalaista, yhdistyslaista ja eräistä muista yhteisölaeista Covid-19 epidemian leviämisen rajoittamiseksi (677/2020).

Kevätliittokokous järjestetään Teams-sovelluksessa 24.4. klo 10. Mahdolliset äänestykset järjestetään Hejmo-sovelluksen kautta. Kokouskutsu materiaaleineen ja lisäohjeineen kokoukseen toimitetaan 9.4.

Ilmoittautuneille jäsenseuroille lähetetään etäkokouslinkki kokousviikolla ja äänivaltaa käyttäville äänestyslinkki 1 h ennen kokousta.

Keväänliittokokouksen jälkeen on ohjelmassa seurajohtajien seminaari, joka alkaa klo 14.

Seurajohtajien seminaarin ohjelma:  

  • 14:00 Seminaarin avaus, Timo Elo 
  • 14:15 Liiton tilanne ja strategia, Ari Tammivaara 
  • 14:45 Lisenssi- ja dropout-tutkimus, Markku Salmikivi 
  • 16:45 Tauko (15’)  
  • 17:00 eSCO esittely, Ulla Karlsson 
  • 17:30 Susiladies –strategia, Jussi Räikkä 
  • 18:15 Lopetus  

Päivitetty