Palviainen siirtyi Pyrintöön kaudeksi 2015/16 Namika Lahdesta, jossa hän toimi päävalmentajana kolmen kauden verran.
Pyrintö sijoittui Palviaisen alaisuudessa Korisliigan runkosarjan neljänneksi ja eteni Korisliigan finaaleihin, joissa Kouvot oli vahvempi voitoin 4-1.
– Edustusjoukkueen kulunut kausi oli tuloksellisesti hyvä, mutta niin pelillisesti kuin yleisilmeeltämme meidän pitää pystyä parempaan. Joukkueen rakentaminen on jo hyvässä vauhdissa ja uskon, että saamme jälleen kasaan ryhmän, joka taistelee Korisliigan kärkipäässä, Palviainen kommentoi.
Pyrinnöllä on voimassa pelaajasopimukset tulevasta kaudesta Antero Lehdon, Topias Palmin, Justus Kilpisen ja Petri Heinosen kanssa.
Lisätietoja: Pyrinnön tiedote
