Kataja valittanut KTP-päätöksestä, päätös viimeistään 16.4.

Korisliiga-joukkue Joensuun Kataja on valittanut Koripalloliiton hallitukselle sääntö- ja kurinpitoyksikön 14.4.2015 tekemästä päätöksestä koskien KTP-Basketin pelaajan edustuskelvottomuutta ja otteluiden lopputuloksia. Koripalloliiton hallitus käsittelee asian ylimääräisessä kokouksessa viimeistään 16.4. saatuaan tarvittavat vastineet ja muiden asiassa tehtyjen selvitysten valmistuttua. Päätöksestä tiedotetaan välittömästi.

Kaksi poikien suomalaisjoukkuetta osallistui Biddy-turnaukseen New Orleansissa.

Korisliigan runkosarjassa pelataan keskiviikkona 15.4. päätöskierros ja pudotuspelit käynnistyvät lauantaina 18.4. Suomen Koripalloliitto tiedostaa valituksen käsittelyyn liittyvän aikataulukriittisyyden.

Tiedotteen Suomen Koripalloliiton sääntö- ja kurinpitoyksikön päätöksestä liittyen KTP-Basketin edustuskelvottomaan pelaajaan voi lukea seuraavan linkin kautta: ”KTP menettää kotiedun puolivälierissä ja mahdollisissa välierissä”.

Päivitetty