– Olemme tyytyväisiä, että Vilja jatkaa ToPossa. Vilja esitti playoffseissa todella huimia suorituksia ja oli yksi kantavista voimistamme pronssimitalillemme, kommentoi joukkueen General Manager Markku Saarikoski.
Orimattilan Jymy -kasvatille tuleva kausi on hänen viidentensä Naisten Korisliigassa.
– Viihdyin viime kaudella ToPossa, koska sain pelata ja harjoitella kokeneiden ja hyvien pelaajien kanssa. Odotan innolla tulevaa kautta uusien ja tuttujen pelaajien kanssa. Tiedossa on kovaa treeniä ja tavoitteena tietysti mitaleista kirkkain, Kesänen kertoo.
ToPolla on jo ennestään sopimukset kaudelle 2014/2015 Heta Korpivaaran, Niina Laaksosen ja Kaisa Valtakarin kanssa. Joukkuetta valmentaa Kari-Pekka Klinga.
Lisätietoja: Vilja Kesänen
