Kaikille Korisliigan seuroille liigalisenssit

Suomen Koripalloliiton liittohallitus on 15.6. pitämässään kokouksessa päättänyt myöntää liigalisenssit kaikille kahdelletoista urheilullisin perustein sarjapaikan saavuttaneelle seuralle.

Antto Nikkarinen ja Kouvot olivat FoKoPolle liian pahoja pideltäviä. Kuvat: Francois Perthuis & Matti Koskinen.

Korisliigassa pelaa pelikaudella 2010/11 seuraavat 12 seuraa:

  • Espoon Honka
  • Joensuun Kataja
  • Kauhajoen Karhu
  • Kouvot, Kouvola
  • KTP-Basket, Kotka
  • Lahden NMKY
  • Lappeenrannan NMKY
  • Porvoon Tarmo
  • Salon Vilpas
  • Tampereen Pyrintö
  • ToPo Juniorit, Helsinki
  • UU-Korihait, Uusikaupunki

Päivitetty