Bisonsin seuraavat Eurocup-ottelut Vantaan Energia Areenalla

Kumpaankin ensimmäiseen Eurocupin kotipeliinsä yli 6,000 katsojaa kerännyt Loimaa Bisons pelaa Euroopan toiseksi kovimman koripallosarjan seuraavat kotiottelunsa Vantaan Energia Areenalla.

Frank ”The Tank” Robinsonin Bisons pelaa seuraavat Eurocup-kotipelinsä Vantaalla.

Bisonsin Eurocup-avausta Liettuan pronssijoukkue Neptunas Klaipedaa vastaan seurasi Helsingin Jäähallilla 6,142 katsojaa ja eilinen huippuottelu turkkilaista Besiktasia vastaan veti Jäähallille 6,246 silmäparia.

Seuraavassa kahdessa Eurocup-ottelussaan Bisons ei kuitenkaan voi pelata Jäähallissa aikaisempien tapahtumavarauksien johdosta.

”Biisonilauman” kotihallina ainakin kahdessa ottelussa tulee toimimaan Vantaan Energia Areena, missä Suomen miesten Susijengi pelasi EM-karsintojaan 2007–2010. Energia Areenalla mahtuu 3,500 katsojaa.

Bisonsin Eurocup-urakka jatkuu ensi keskiviikkona (6.11.) Vantaalla Pietarin Spartakia vastaan. Ottelun lipunmyynti käynnistyi eilen illalla Lippupisteessä ja ennakkolippuja on myyty jo yli tuhat.

Bisonsin kanssa neljästä jatkopaikasta Eurocupin alkulohko H:ssa kisaavat KK Radnicki (Serbia), Pietarin Spartak (Venäjä), Besiktas Istanbul (Turkki), Panionios Ateena (Kreikka) sekä Neptunas Klaipeda (Liettua). Bisons on pelannut kolme tiukkaa ottelua, joista yksi on kääntynyt loimaalaisvoitoksi.

Lisätietoja: Bisonsin tiedote

Päivitetty

Kategoriat