Easter Tournamentin ilmoittautumisaika päättymässä

Perinteikäs koripalloturnaus Easter Tournament pelataan jälleen kerran Lahdessa. Aina pääsiäisenä järjestettävä turnaus ajoittuu vuonna 2010 päiville 2.-4.4. Turnaus on tulevana keväänä järjestyksessään kuudestoista.

Easter Tournamentiin on tänäkin vuonna tulossa kansainvälistä väriä Virosta, Venäjältä, Ruotsista, Espanjasta ja Iso-Britannista. Suuren suosion ovat jo nyt saavuttaneet aikuisten miesten ja naisten sarjat.

Niin aikuisten kuin junioreidenkin sarjoissa on kuitenkin edelleen tilaa, joten nyt kannattaa toimia, päästä mukaan loistavaan koripallotunnelmaan Lahteen ja saada joukkueelle mukava kokemus perinteikkäässä turnauksessa.

Virallisesti ilmoittautuminen turnaukseen loppuu 5.3.2010.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Easter Tournamentin nettisivut