Espoo Team purki Keasha Cannon-Johnsonin sopimuksen

Naisten SM-sarjan toinen espoolaisjoukkue Espoo Team purki vuoden vaihteen jälkeen tehdyn pelaajasopimuksen Keasha Cannon-Johnsonin kanssa. 24-vuotias ja 178-senttinen Johnson ehti pelata kaksi SM-sarja ottelua. Johnson palasi Yhdysvaltoihin viime viikolla.

– Keasha ilmoitti joutuvansa palamaan kotiin isänsä sairauden takia. Purimme yhteisymmärryksessä sopimuksemme, kertoi Teamin taustaryhmän Erik Lönnberg.

Espoo Team taistelee alemmassa jatkosarjassa kärkipaikasta yhdessä Forssan Alun ja Tampereen Pyrinnön kanssa. Alempi jatkosarja alkaa 29.1.

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/naisten_sm-sarja/

Päivitetty