Jeremy Williams KTP:n uusi amerikkalaisvahvistus

Korisliigan perinteikäs kotkalaisjoukkue KTP-Basket on värvännyt joukkoihinsa uuden amerikkalaispelaajan. Veteraanisentteri Amal McCaskillin korvaa kotkalaisrivistöissä kaksimetrinen, 24-vuotias Jeremy Williams.

Yleispelaajan roolissa viihtyvä Williams ehti pelata syyskauden Ranskan ProB-liigaa Quimperin joukkueessa 18,5 minuutin, 6,6 pisteen ja 2,8 levypallon keskiarvoilla. KTP-Basketin tiedotteen mukaan Williams ei ollut tyytyväinen rooliinsa Quimperissa ja hakeutui seuraan, joka antaisi hänelle paremman mahdollisuuden näyttää osaamistaan.

Texas-El Pason yliopistosta keväällä 2011 valmistunut Williams rekisteröi viimeisenä yliopistokautenaan 10,5 pistettä, 5,5 levypalloa, 0,9 syöttöä, 0,8 riistoa ja 0,8 blokkia ottelua kohden. Williams debytoi KTP:ssa alustavien tietojen mukaan vierasottelussa Loimaalla 30. joulukuuta.

Päivitetty