Välieräparit muotoutuivat maanantain kierroksella, kun sekä Kataja, Honka, LrNMKY ja Namika Lahti hakivat vierasvoitot ja selvittivät tiensä jatkoon otteluvoitoin 3-1.
Kataja kävi Vantaalla lähettämässä Pussihukat kesälomille numeroin 105-100 (44-42). Honka hoiti vastaavasti tieltään Uudenkaupungin Korihait numeroin 88-72. Hongan voitto heltisi Pohitullissa tosin vasta jatkoajan jälkeen. Vakkasuomalaisen trillerin varsinainen peliaika päättyi numeroihin 69-69 (40-32).
LrNMKY kukisti neljännessä puolivälieräottelussa sarjanousija ToPon 78-62 (42-25) ja Namika Mansikka-aholla vihdoin lahtelaisjoukkueelle taipuneen Kouvot 77-70 (42-41).
Lisätietoja: /sarjat_tulokset/korisliiga/