Markus Myllylä tekee paluun Korisliigaan

Korisliigassa pelaava KTP Basket saa korin alle mieluisan vahvistuksen. Joukkueen monivuotinen runkopelaaja Markus Myllylä, 30, on allekirjoittanut vuoden sopimuksen seuran kanssa ja palaa näin pääsarjan parketeille vuoden tauon jälkeen.

– Sapattivuosi on antanut motivaatiota ja intoa eri tavalla kuin aikaisemmin. Kesän olen treenannut hyvin ja odotan innolla tulevaa kautta. Seurasin koko viime kauden aktiivisesti KTP:n otteita ja Ray Ailuksen käden jälki joukkueen parissa miellytti kovasti, kertoi Myllylä.

– Kuntoilin koko viime vuoden aktiivisesti ja kävin Karhulan Veikkojen II divisioonajoukkueen mukana treenaamassa, joten kunto ei ole päässyt repsahtamaan missään vaiheessa.

Valmentaja Ray Ailus ottaa avosylin vastaan 201-senttisen ja 105-kiloisen korinaluspelaajan paluun.

– Loistavaa saada Markus joukkueeseemme. Hän tuo kaivattua kokoa korin alle ja omaa isoksi mieheksi myös todella hyvän kaukoheiton, kuvailee Ailus suojattiaan.

Kaikkiaan Myllylä on pelannut 12 liigakautta, kaikki KTP:n väreissä. Miehen tilillä on kaksi Suomen cupin voittoa.

KTP on aiemmin tehnyt jatkosopimukset Milos Dobrasin, Toni Ilmosen, Pasi Heinosen, Juho Lehtorannan, Michael Poundsin, Jermaine Spiveyn sekä Jari Vekkilän kanssa. Joukkueen valmentajana jatkaa Ray Ailus.

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/korisliiga/

Päivitetty

Henkilöt

,