Tupamäen päätehtävänä on edelleen edustusjoukkueen päävalmentajana toimiminen, mutta hän tulee osallistumaan entistä enemmän myös junioritoiminnan kehittämiseen sekä seuran sisäiseen valmentajakoulutukseen.
– Hyvillä mielin lähden eteenpäin. Toivotaan, että saadaan vietyä toimintaa taas muutaman pykälän eteenpäin kaikilla tasoilla. Vaikuttaisi, että edellytykset siihen ovat olemassa, Tupamäki toteaa seuran tiedotteessa.
– Olen viihtynyt Salossa mainiosti. Harjoitteluolosuhteet ovat huippuluokkaa ja organisaatiossa on paljon innokkaita ihmisiä mukana, jatkaa Tupamäki.
Kolmatta kauttaan Vilpasta valmentava Tupamäki on viimeisenä kahtena keväänä komentanut ”Viikingit” pudotuspeleihin.
Lisätietoja: Vilppaan tiedote
