– Joukkueen kanssa on lähtenyt ehkä vähän tahmeasti, mutta muuten olen ihan sopeutunut hyvin uuteen jengiin, Pirttinen kertoo.
Susiladies kerääntyi maanantaina Kisakallion Susi Training Centeriin hiomaan kuvioitaan kohti lauantaista EM-karsintojen kotiottelua Sloveniaa vastaan.
– Ihan kiva nähdä tuttuja pelikavereita ja treenata yhdessä. Ensimmäiset treenit näytti ihan hyvältä.
– Treenataan omat jutut kuntoon. Suurin osa tulee eri joukkueista, niin yritetään saada homma toimimaan viikonlopuksi.
Susiladies metsästää edelleen ensimmäistä voittoaan EM-karsinnoissa, jonka hakemiseen tarvitaan kotiyleisön tukea.
– Sitä lähdetään hakemaan ja sata lasissa mennään. Halli täyteen!
