Spurs aloitti viikkonsa puristamalla Texas Spursista 112–106 (65–54)-kotivoiton ja jatkoi välipäivän jälkeen Los Angelesiin, jossa paikallinen D-Fenders kukistui lukemin 106–121 (49–67).
Spursin tähtenä molemmissa otteluissa hääri JaMychal Green, joka rankaisi Texasia 32 pisteellä ja 11 levypallolla ja kurmotti D-Fendersiä 29 pisteen, 18 levypallon, viiden syötön ja kolmen blokin edestä.
Vaihdosta molemmissa otteluissa peliin tullut Murphy nakutti Texasia vastaan 16 minuutissa seitsemän pistettä, kaksi levypalloa ja syötön, kun taas Los Angeles-ottelussa ”Susi-Erkin” saldo oli kolme pistettä, kaksi levypalloa ja kaksi syöttöä kymmenessä minuutissa.
Austin Spurs johtaa D-Leaguen Southwest-divisioonaa kuudella voitolla yhdeksästä ottelusta.
Ottelutilastot: Austin – Texas
Ottelutilastot: Los Angeles – Austin
