Annika Aarrejoki on jälleen naisten Korisliigan kuukauden pelaaja

Kaudella 2025–2026 naisten Korisliigan kuukauden parhaat luvut tarjoaa Suomen johtava talous- ja palkkahallintoalan asiantuntijaorganisaatio Rantalainen. Helmikuun parhaaksi on valittu Tampereen Pyrinnön Annika Aarrejoki. Hän sai samaisen kunnian myös marraskuussa.

Annika Aarrejoki heitti illan korkeimman pistemäärän. Kuva: Antti Harju / Naisten Korisliiga

Naisten Korisliigan kärkipäässä viihtyvälle Tampereen Pyrinnölle marraskuu oli voittoisa. Joukkue voitti kaikki kolme pelaamaansa ottelua. Joukkue on tasapisteissä sarjan kärjessä Peli-Karhujen ja Vimpelin Vedon kanssa, tosin yhden otteluita vastustajiaan vähemmän pelanneena.

Jyväskylä Basketball Academyn kasvatti Annika Aarrejoki oli kuukauden aikana merkittävässä roolissa tamperelaisjoukkueelle.

Aarrejoki tilastoi 24,3 pistettä, 5 levypalloa ja 4 koriin johtanutta syöttöä ottelua kohden.

Aarrejoki debytoi naisten Korisliigassa kaudella 2022-23 ja parin Torpan Pojissa vietetyn kauden jälkeen hän siirtyi Pyrintöön.

Valinta kuukauden pelaajaksi on Aarrejoelle toinen tällä kaudella, kun hän marraskuussa pokkasi samaisen kunnian. Muut kuukauden parhaiksi valitut ovat Nicole Ogun (lokakuu), Jeanae Terry (joulukuu) ja Sara Puckett (tammikuu).

Päivitetty