Nuorten PM-kisat pelataan jälleen kesällä 2022 Kisakalliossa

Alle 16- ja 18-vuotiaiden nuorten Pohjoismaiden mestaruuskisat ratkotaan jälleen Kisakallion Susi Training Centerissä 29.6.-3.7.2022. Tutustu otteluohjelmaan.

Suomen nuorten maajoukkueet pelaavat jälleen PM-kotikisoissa kesällä 2022. Kuva: Ville Vuorinen.

Mukana turnauksessa ovat Suomen tyttöjen ja poikien alle 16- ja 18-vuotiaiden maajoukkueiden lisäksi Viron, Tanskan, Ruotsin, Islannin ja Norjan nuorten maajoukkueet. Viisipäiväisissä kisoissa, keskiviikosta sunnuntaihin, jokainen pelaa toistaan vastaan omassa ikäluokassaan.

Suomi kohtaa keskiviikkona Tanskan, torstaina Ruotsin, perjantaina Norjan, lauantaina Viron ja sunnuntaina Islannin.

Suomi on järjestänyt Pohjoismaiden mestaruuskisat Lohjan Kisakalliossa yhtäjaksoisesti kesästä 2016 lähtien.

> Otteluohjelma

Päivitetty