Kulunut kausi on tyydyttänyt niin Mäkelää kuin seurajohtoakin ja PeKa jatkaa saman päävalmentajan alaisuudessa seuraavat kaksi vuotta.
— Eihän tätä yhtään vuoteen voi jättää. Tekeminen on parantunut kesken kaudenkin, ja uskon olevani ensi kaudella parempi valmentaja, Mäkelä perustelee Kymen Sanomien uutisessa.
Vaikean alun jälkeen PeKa on päässyt hyvään lentoon ja nousi lopulta runkosarjan nelospaikalle.
— Meillä on ollut paljon loukkaantumisia, ja jouduimme vaihtamaan amerikkalaisia. Itse olen oppinut mukana, varsinkin meidän kokeneilta jenkeiltämme. Mitä pidemmälle kausi on edennyt, sitä enemmän olen ymmärtänyt antaa pelaajille vapauksia, Mäkelä kertoo.
PeKa eteni välieriin voittamalla puolivälierissä Forssan Alun suoraan 3-0.
