Koripalloliiton, PostNordin ja Koripallosäätiön yhteistyönä perustettu We deliver -rahasto sai Arvo-teko-raadilta kunniamaininnan. Raadissa toimivat Helsingin apulaispormestari Nasima Razmyar, SUL:n puheenjohtaja Sami Itani ja Sharetriben Juho Makkonen.
Kunniamaininta myönnettiin PostNordin ja Koripalloliiton yhteiselle We deliver -rahastolle.
– Rahaston toteutus on erinomainen esimerkki lajiliiton, yrityksen ja lajiyhteisön tarpeiden yhteensovittamisesta, toteaa tuomariston jäsen Sami Itani tiedotteessa.
We deliver on korostuneen ajankohtainen etenkin korona-aikana, jolloin lukuisat lapset ja nuoret ovat joutuneet jättämään ohjatun liikuntaharrastuksen esimerkiksi vanhempien vaikeutuneen taloudellisen tilanteen vuoksi.
We deliver vastaa osaltaan laajempaan yhteiskunnalliseen ongelmaan, jossa lasten ja nuorten harrastusmahdollisuudet polarisoituvat harrastamisen kustannusten kasvaessa. Rahasto on esimerkki monipuolisesti ja pitkäjänteisesti toimivasta yhteistyöstä PostNordin ja Koripalloliiton välillä. Se toimii mallina muillekin lajiliitoille tai järjestöille strategisesti toteutetusta ja vuosien myötä monipuolistuvasta kumppanuudesta tiedotteessa perustellaan.
Tunnustukset julkistettiin 26.11. Arvo-päivässä.
Lue lisää >>
